.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از خدمات کردان در ساری
جمعي از مردم و دوستداران علی کردان در مازندران قصد دارند با برپايي مراسمي در شهرستان ساري از خدمات و تلاشهاي علي كردان وزير سابق كشور در طول 30 سال تلاش در انقلاب اسلامی قدرداني كنند.قرار است اين مراسم با حضور مهمانان ویژه ای در روز ...
تجلیل از خدمات  کردان در ساری

مراسم تجلیل از سي سال خدمات علي کردان در ساری برگزار مي شود .

به گزارش شمال نیوز ، جمعي از مردم و دوستداران علی کردان در مازندران قصد دارند با برپايي مراسمي در شهرستان ساري از خدمات و تلاشهاي علي كردان وزير سابق كشور در طول 30 سال تلاش در انقلاب اسلامی قدرداني كنند.
قرار است اين مراسم با حضور مهمانان ویژه ، شخصيتهاي ملي كشوري و محلي از جمله چند وزير و يكي از معاونين رئيس جمهور با سخنراني يكي از وزراي شمالي در روز شنبه 24 اسفند در تالار هلال احمر شهرستان ساري برگزار شود.
به نظر مي رسد با توجه به مباحث مطرح شده در مورد كردان، برپايي چنين مراسمي ، بار ديگر وي را در كانون توجه رسانه هاي داخلي و خارجي قرار دهد.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، دوستداران کردان با تشکیل ستادی به ریاست سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و  دبیری  مهندس رضایی مدیرعامل سابق شرکت جنگل های قدس ، خود را آماده برپایی این مراسم نموده اند و طبق اخبار رسيده كردان موافقت خود را با حضور در اين مراسم اعلام كرده است.
گفتني است برخلاف بسیاری از شخصیت های ملی ، كردان با توجه به خدمات ارزنده به مردم مازندران در سمت هایی چون وزیرکشور ، قائم مقام وزارت نفت ، معاونت صدا وسیما ، معاونت وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه ای از محبوبیت خاصی برخوردار است.
علی کردان متولد شهرستان ساری است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1387
دوستداران ایشان کسانی هستند که در زمان استیضاح از او حمایت کردند . بصورت عینی و عملی در روزنامه ها و سایتها ... امروز نوشدارو پس از مرگ سهراب !!!!
ستوده 19 اسفند 1387
ممكن است اقاي شجاعي بخشي از خدمات خود واقاي كردان را به مازندرانيها بفرمايند
مسعود 19 اسفند 1387
آقای کردان در قلب همه هم استانی های عزیز قرار دارد او خادم مردم و مطیع امر ولایت بوده و است و برای همین است که دوستش داریم خدایش یار باد
abas 19 اسفند 1387
کردان نیازی به این مراسم ندارد

اویک شخصیت ملی است

تجلیل از او در حد یک شخصیت محلی جفا به کردان است

تردیدی در ارادت اقای شجاعی به اقای کردان نیست

اما اقای رضایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثل اینکه بیکار شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جفاکارانی که به او دکنرا بستند وحال در صدد جبرانند

دوستان نادان هیچ نکنند بهتر است
نا شناس 19 اسفند 1387
جا دارد آقای کردان نیز از کسانی که در دوران استیضاح از ایشان مردانه دفاع نمودند نیز تقدیری بعمل آورد ......
رضا 20 اسفند 1387
عشق به كردان زمان ومكان نمي شناسد
سما 20 اسفند 1387
چند سؤال عجيب ذهنم را مشغول كرده :

آيا آقاي كردان درس مقطع دكترا و علمش را ( فارغ ازمدرك ) تحصيل كرده ؟
آيا صرف داشتن يك كاغذ پاره ( اي كه الآن هم در خيلي از مؤسسات با اخذ مبلغي هنگفت آن را تحويل مي دهند ) فرد مي تواند خودش را دكتر بنامد و به آن افتخار كند و در كارنامه چند ساله خود آن را برجسته بنماياند ؟
آيا الآن دانشجويان مقطع دكترا ( كه مشغول تحصيل هستند ) فرصت پرداختن به كارهاي ديگري را دارند ؟‌ ( اگر واقعاً دانشجو باشند و پي تحصيل علم و دانش باشند بسيار بعيد است!!!)
چطور اكثر نمايندگان مجلس و سياسيون با اينهمه مشغله كاري به راحتي توان اخذ مدرك دكترا(ي فلان رشته كذايي) را دارند ولي يك دانشجوي بيچاره دكترا كه بايد شب و روز در پي تحصيل حقيقي علم و دانش باشد، از كوچكترين امتيازي بي بهره است ؟ ( اين را هم اضافه كنم كه سال 86 قرار شد به دانشجويان مقطع دكترا ماهيانه 500 هزار تومان حقوق بدهند ولي اين طرح هم مانند بسياري از طرحها فقط روي كاغذ پاره اي ثبت شد و به مرحله اجرا در نيامد)....
به آقاي جاسبي ( دائم الرئيس ) عرض مي كنم :
تاكنون به چند نفر از دارندگان مدرك كارداني ( فوق ديپلم ) مجوز عضو هيئت علمي بودن دانشگاه آزاد داده ايد !!؟ ( چون شما به آقاي كردان با مدرك كارداني اين افتخار را داده ايد!!!)
و اما .... مگر مي شود آقاي شجاعي كه در دوره طولاني اي كه آقاي كردان معاون اداري و مالي سازمان صدا و سيما بوده اند و ايشان ( آقاي شجاعي) مدير كل صدا و سيماي مركز مازندران، الآن ساز مخالفت با كردان بزند؟ فكر مي كنيد چنين چيزي ممكن است ؟ بسيار بعيد است... ( آقاي نوباوه بحثش جداست كه جرأت حرف زدن را در مجلس طبق دلايل و مدارك داشت) به راستي براي مجلس عنوان ( صدا و سيماي دوم يا صدا و سيماي بازنشسته) عنوان خوبي نيست؟ چرا كه دكتر لاريجاني( رييس سابق سازمان صدا و سيما) در جايگاه رياست مجلس نشسته و آقاي شجاعي ( مدير كل سابق صدا و سيماي مركز مازندران و نماينده مردم ساري) ، مقيمي( مشاور كردان در صدا و سيما و نماينده بهشهر)، نوباوه( مدير دفتر خبري ايران در آمريكا و نماينده مردم تهران)، دهقان( گوينده اخبار ورزشي و نماينده مردم ايذه) و ...... هم در اين مجلس حضور دارند !؟
از اصل مطلب دور شديم.... و اينكه بالاخره عزيزان مازندراني و دوستداران( مي شود گفت محبّان كه خيلي بالاتر از دوستداران است) آقاي كردان ! كارهايي كه كردان براي اين مملكت و اين كشور انجام داده قابل انكار نيست،
پر واضح است كه انسان وقتي سمتي را تحويل مي گيرد بايد از پس آن كار برآيد و ما فرض را بر اين مي گيريم كه ايشان اين كارها را خوب انجام داده، پس چيزي جز انجام وظيفه نبوده... آيا كردان اقدامي فراتر از وظيفه خودش انجام داده ؟ ( اي كاش همه مسئولين به وظيفه خودشان عمل مي كردند) .... . اما... بحث بر سر عدم راستگويي ايشان در مجلس بوده است، آنهايي كه او را استيضاح كردند اقداماتش در دوره مديريت هاي كلان را زير سؤال نبردند بلكه عدم شفافيت و عدم راستگويي در برابر نمايندگان مطرح بوده كه مانع ادامه كارش شدند... و نكته آخر اينكه آخرين نويسنده اي كه نوشته بود ( جا دارد آقای کردان نیز از کسانی که در دوران استیضاح از ایشان مردانه دفاع نمودند نیز تقدیری بعمل آورد ...... ) عرض ميشود : آقاي كردان تقدير از مدافعينش را در دوره زمامداري سمت هاي مختلف- كه اندكي را آورديم- انجام داده بود و الآن نوبت جبران آنهاست كه با همايشها و نشست هاي اينچنيني غم از دل او بزدايند!!!

شما در انتهاي خبرتان آورديد ( گفتني است برخلاف بسیاری از شخصیت های ملی ، كردان با توجه به خدمات ارزنده به مردم مازندارن در سمت هایی چون وزیرکشور ، قائم مقام وزارت نفت ، معاونت صدا وسیما ، معاونت وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه ای از محبوبیت خاصی برخوردار است.) اولا اينكه در جمله فوق كلمه «مازندران» را اشتباه نوشتيد- اشتباه تايپي است- ثانياً خيلي از شخصيت هاي ملي هم ( اگر سري به زادگاهشان بزنيد) حتماً از آقاي كردان به مراتب محبوب ترند ( مطمئن باشيد و لا ريب فيه).
احتمالاً سايت محترم شمال نيوز گرايشي به سوي جريان و افرادي خاص ندارد ( اميدواريم نداشته باشد) بنابراين توصيه مي شود از انتشار اخباري چنين جانبدارانه از سوي سايت - كه در ظاهر و بخصوص در انتهاي خبر مشخص است - پرهيز كند.... دقيقاً اين خبر روي سايت خبري« تابناك» آمده بود اما اينجا «شمال نيوز» 3-4 سطر آخر را به دلايلي( نامعلوم!!!!) اضافه كرده است... كه اميدواريم سهوي بوده باشد انشاالله........

در پايان ارسال نظرات مي بينيم كه نوشته شده : (با تشکر از شما دوست عزيز ، نظرات شما در اولين فرصت پس از بازبيني مدير سايت تاييد خواهد شد و در اين صفحه قرار ميگيرد ) ما كه اميدواريم.....

با تشكر.






حسين 20 اسفند 1387
iهميشه روزگار مدافع بي كسان را چشم ندارن ببينندعلي كردان مثل مولا عي خار چشم ... بهترين مديري كه در فني وحرفه اي نفت و صدا وسيما وهمين سه ماه در وزارت كشور باعث تحولات سازندهاي شدكسي جز كردان نبود باور نداريد برويد بپرسيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.